سرخط خبرها

پایان پروژه بازگشت حسین‌زاده به استقلال

  • کد خبر: ۲۰۶۱۶۸
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
  • ۴
پایان پروژه بازگشت حسین‌زاده به استقلال
بازگشت امیرحسین حسین‌زاده به استقلال با توجه به رقم قابل توجهی که باشگاه تراکتور برای صدور رضایتنامه این بازیکن تعیین کرده، منتفی شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  یکی از بازیکنانی که جواد نکونام در لیست خود قرارداده بود امیرحسین حسین‌زاده است. این بازیکن در ابتدای فصل به رغم آنکه از استقلال پیشنهاد داشت به تراکتور رفت تا یکی از مهم‌ترین بازیکنانی که می‌توانست در ترکیب آبی‌ها قرار بگیرد، ازاستقلال دور شود.

با این حال در هفته‌های اخیر بار دیگر موضوع بازگشت حسین‌زاده به استقلال داغ شده است و جواد نکونام نیز بدش نمی‌آید در راستای تقویت خط حمله خود از این بازیکن بهره بگیرد.

حسین‌زاده بار مالی سنگینی برای باشگاه تراکتور به همراه داشته و به همین دلیل وقتی پای آزاد کردن این بازیکن وسط می‌آید باشگاه تراکتور ارقامی را پیش روی تیم‌های خواهان این بازیکن قرار می‌دهد که عملا برای هیچ تیمی پرداخت این مبلغ ممکن نباشد


باشگاه تراکتور به تیم‌های خواهان حسین‌زاده اعلام کرده چنانچه این بازی را می‌خواهند ۴۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه تراکتور واریز کنند تا این باشگاه نیز در راستای آزاد کردن حسین‌زاده اقدام کند.

این مبلغ قطعا از سوی باشگاه استقلال پرداخت نخواهد شد، چون علاوه بر ۴۰ میلیاردی که تراکتور خواسته باشگاه استقلال باید مبلغی را هم به عنوان دستمزد به این بازیکن بپردازد که بسیار پرهزینه خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
یدی۶۶
United States of America
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
4
3
سلام حسین زاده بازیکنی که فقط یک سال در استقلال بازی کرد و قهرمانی را با فرهاد مجیدی دید اما هنوز کفش هایش آب بندی نشده بود که به فکر پرواز در اروپا افتاد و هزینه ای داد تا زودتر در دنیای فوتبال پیشرفت کند رشد کردن خوب است اما از راه درست به قول قدیمی ها هنوز قوره نشده می خواست مویز شود یک سال نشده پشیمان شد و فکر برگشتن افتاد پس بدون تفکر و برنامه رفتن به جاده ی خاکی رسید و پشیمان وخدا پدر آقای زنوزی را بیامرزد که به دادش رسید و آو را نجات داد پول زیادی بابت او داد تا در تیم تراکتورسازی تبریز از او استفاده کند و جواد چکش می خواست به هر نحوی اورا داشته باشد اما خیلی آسان با هزینه ی کم زنوزی پول بابت او داده که در تیمش استفاده کند وپول علف خرس نیست. اولین گام حسین زاده اشتباه بود بدون مشورت با بزرگترها به این راه رفت بدون نقشه و برنامه دومین گام آقای حسین زاده ی پرسپولیسی که به استقلال رفتی دومین اشتباه تو بود هرچند که پرسپولیس حرفی از او نزد وقسمت نصیب استقلال شد حداقل بابت هزینه ای که آقای زنوزی کرده است برایشان بازی کن و بعد به جایی که دلت میخواد برو نمک نشناسی نکن هنوز راه درازی در پیش داریم درود فراوان بر آقای زنوزی باد
من
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
0
بااین مبلغ میتوان چهاربازیکن خرید
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
0
حسین زاده عزیز
اقای زنوزی به شما لطف بزرگی کرده و مثل رضا اسدی نمک نشناس نباش حداقل محبت این اقا رو جبران کن
اقای زنوزی خیلی تورو دوست داره و شنیدم گفته این پسر لات منش رو به هیچ تیمی نمیدم و واقعا باید قدرشو بدونی که بهت اعتماد داره و از اعتمادش سوء استفاده نکن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
0
0
یاشاسین اتا زنوزی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->